Sunday, October 17, 2010

Intro

Hej
Jeg vil i denne blog skrive om hvad jeg laver i haven. Der hersker totalt anerki så jeg kan sagtens finde på at så ting på de forkerte tidspunkter for at se hvad der sker osv. For at lære noget af forsøgene vil jeg skrive hvad jeg laver og hvordan det går osv.
Mine interesser i haven er at alt helst skal kunne spises så jeg er ikke så meget til græsplæne. Jeg er heller ikke til liguster hæk men det bliver der ikke lavet om på lige med det samme. Der er dog undtagelser f.eks.: klokkeblomster, magnolia og hjertetræet vi fik i bryllupsgave.

Haven er en standart pacelhus have der incl hus er 800 m2. Vi købte huset i 2006 og der var det hele græsplæne. På nuværende tidspunkt tidspunkt har vi 4 højbede, et drivhus på 10m2, nogle unge frugt træer og frugtbuske.

No comments:

Post a Comment